Kom!

Hej hej nu står jag och väntar på spårvagnen som kommer om några minuter , ska åka till mammas och pappas jobb för att sätta mig och äta glasss :) sedan kanske jag går ner till ingelsta för att köpa en grej till uppvisningen jag ska dansa näst nästa söndag :) (superkul) nu rullar jag mot galsssen jippiii vi får se vad jag hittar på på Valborg sånt som märks men jag har bara bloggat när jag har varit i skola. Och det är för att jag har inget internet hemma för det är något som har hänt ..... Så jag kommer inte blogga mycket under dom hära dagarna men vi får se men nu ska jag åka vidare puss

Jag kunde inte ladda upp bilder nu vet ej varför men det var en som gick av och han hade typ en grön bomb grej ni vet och skulle tända den och spränga


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback