dag ett : självporträtt

Hejsan kom nyss hem har varit och kollat på min syster och mamma när dom var typ på en `hundutställning´ sedan åkte vi förbi max stanade där och nu är vi hemma ..
jag kolla in Julia Ekholms blogg och hittade en sak jag också ska böra med hih .... <3
såhär ser den ut ..
Dag Ett: Självporträtt

Dag Två: En kille som betyder
Dag Tre: En familjemedlem
Dag Fyra: Min hobby
Dag Fem: En gammal bild
Dag Sex: Ett gammalt minne
Dag Sju: Berätta om din familj
Dag Åtta: En favoritbild
Dag Nio: En vårbild
Dag Tio: Detta gör mig glad
Dag Elva: Något Tokigt
Dag Tolv: En/flera snygga tjej vänner
Dag Tretton: Detta tycker inte jag om
Dag Fjorton: En vinterbild
Dag Femton: husdjur i familjen
Dag Sexton: Självporträtt i svartvitt
Dag Sjuton: Berätta om dina vänner
Dag Arton: Något som gör dig ledsen
Dag Nitton: Här bor jag (bilder på ditt hus)
Dag Tjugo: Favoritpryl
Dag Tjugoett: När jag var liten
Dag Tjugotvå: En tokig vän
Dag Tjugotre: En sommarbild
Dag Tjugofyra: Dagens bild
Dag Tjugofem: Bästis/bästisar
Dag Tjugosex: Detta skrattar jag alltid åt
Dag Tjugosju: En vän/vänner du litar på
Dag Tjugoåtta: Väder
Dag Tjugonio: Nyaste bilden på mig själv
Dag Trettio: En höstbild (eller vilken årtid det är ute)
Dag Tretioett: Valfri bild

jag börjar med dag ett som är en bild på mig själv  .

där kom en bild på mig
kommentera gärna om ni har något ni vill att jag ska skriva om i min blogg .
puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du lägga upp bilder på dina systrar ?

2012-02-26 @ 19:32:07
Postat av: Anonym

vad har mikaela för hund?

2012-02-26 @ 19:38:31

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback