du & jag livet ut

två nya kommentarer ..
Anonym om dag ett : självporträtt
kan du lägga upp bilder på dina systrar
svar :jag det är klart att jag kan tack för kommentaren ! <3

Anonym om dag ett : självporträtt:
vad har mikaela för hund?
Svar: hon har en dvärgschnauzer  tack för kommentaren ! <3

denna söta hund ! <3
hejsan just nu sitter jag på mammas och pappas jobb jag börja skriva detta inlägg på skolan men jag kom ingenstans för jag skulle ha lektion .. men ni ska få dagens kläd val tack för kommentarerna ennu en gång det är jätte kul att ni kommenterar tack så jätte jätte mycket fortsätt så . ingen fråga är för dum för att ställas så skriv vad ni vill och ni får svar . ;)
Dagens klädval

det är jätte konstigt för det går inte att lägga upp för jag tar bilden på en hemsida typ sedan säger den ingen fil vald fast jag har tagit bilden men men så jag fick gå in på picnik och sedan spara den och så går det lite krångligt men men ... kanske inte lägger upp dagens klädval hela tiden då men jag ska försöka .. <3
Mina bästa vänner har fyller år Hanna har redan fyllt och Felicia fyller så jag ska kolla efter en present eller jag har redan köpt hihi .. kan inte säga vad det är ni kan få se en bild på dom fina tjejerna ! <3

detta är mina fina tjejer men ni får ha det så bra så ska jag sedan i det andra inlägget skiva om mina skyskon.. nu ska jag se vad det är på listan
Dag Två: En kille som betyder
jag har massa men jag tar en i min familj
Pappa

det finns massa mer .. :) <3

Kommentarer
Postat av: anonym

Hej! :) Din blogg är jättefin. Vart har du köpt den rosa stickade(stavning) Tröjan??

2012-02-27 @ 16:53:13
Postat av: Anonym

jag älskar din blogg, kan du börja lägga ut bilder på vardagen lixom, hoppas du förstår vad jag menar !

2012-02-27 @ 20:14:11
Postat av: ABSOLUTEELIN

hittade din blogg på fb :) läget med dig tjejen? kram!

2012-02-29 @ 18:03:07
URL: http://absoluteelin.se

Namn:
Kom ihåg mig?

M@il:

Blogg:

Kommentar:

Trackback